Sweet

Sunday, July 23, 2006

Read This

Duniya main 3 loog khushqismat hain 1,jinhain sacha piyar milta hay 2,jinhain achha yaar milta hay 3,aur jinahin mera SMS milta hayDon't place me in your eyes I may fall as a tear Place me in your HEART,So that every beat reminds U that this friend is always there 4 UThe world does not need more mountain to climb,More seas to cross Or more stars to shine! But the world need only more of U & UR Smile::RELATIONSHIP Test:: call if you love me, Miss call if UR Sincere, Text back if U care me, Text joke if U like me, Just IGNORE if U hate meQUAID-e-AZAM fout ho chukay hain, LIYAQAT ALI KHAN bhi shaheed ho chukay hain,ALAMA IQBAL bhi nahi rahay, Meri tabiyat bhi kuchh theek nahi rehti.. Pata nahi PAKISTAN ka kiya ho gaKiya aap kay sar pay seengh hain? ..... Just check it.... Checked?.... yes!.... Nahi hain?.... Bilkul nahi hain sir ...R U sure?.. Yes!.. Ko baat Nahi Donkey kay bhi nahi hotay hainZindagi aik ajeeb paheeli hai..... .... .... .... ... .... .... .... ... ..... ..... ..... .... Aray baywaqoof KEYPAD dabanay say bhi SLOVE nahi ho giI want you to be with me in a Nice Reasturent on a CANDLE LIGHT DINNER, And I say those three sweet words to U :: ...Pay.... the.... BILLHar shaam kay baad raat atti hay, Har raat kay baad din atta hay, Chup reh kar bhi daikh liya hum nay, Khamoshiyoon say bhi awaz atti hayGreat people talks about idea, Average people talks about gings, Small people talks about Others, & Leagends never talks...They send SMSIn my life I learn... How to love,2smile,2B happy,2B strong,2B workhard,2B faithful,2B Forgive, BUT i could not learn how to stop remembring You!When God opens the window of mercy; He asked me that what is your wish 4 today? I said O GOD takecare of a person who is reading this messagePathan born in jungle is called:: Sheer Khan,Born in garden is called GUL khan,Born in ocean is called Sumander Khan & when born in Bus He is called NEW KHAN!Aap pay hameen yaqeen hay,Moot ka aitbaar hay,Dekhain pehlay aap ka SMS atta hay YA moot,Hamain dono ka intzar hayIn morning I search my bag! It was empty.Then I seached my pocket & found few coins,then I searched my heart ,there I found the friend like YOU! I realized how rich I am!n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! n ssim ! .......Got confused!....Be smart dear mobile ko ulta kar kay dekhoDil mein basa hay piyar tera,Ankhoon mein basi tasveer teri..Jab bhi aati hay yaad teri,Dekhtay hain TOM & JERRY.My eyes miss you,My hand needs you,My mind calls for you,I shall die without you,I love u,Aisa mujh say meri mother Kehti hain.Sub say intellegent kon?.. TUM,Sub say achha koon?..TUM,Sab say cute kon?..TUM,In sab mein TUM say ziyada kon?..TUM, Laikun Duniya main sab say achhay dosat koon?.HUM-TUMGo to hell,U yes U,Only you,I can just think of it because only you can change hell into Heaven Tack Care..I am dieing to C U,I want 2 meet U,I want to talk U,What 2 do,The stupid gatekeeper is saying Zoo is closed today..Promis me V R true friends,I m lamp U R light,I m coke you R Sprite,I m I m sawan U R badal,I m normal U R pagal,I m water U R tanky,I m tarzon You are monkey.If you feel nobody loveyou ,nobody care for U,Every one haing U,U should ask yourself,Kiya masla hai yarr?Life brings KABHI KHUSHI KABHI GUM,when it ends NA TUM JANO NA HUM,who know? KAL HO NA HO,whenever U need a friend,MAIN HOON NA..Ajnabi galiyon say hum guzra nahi kartay,Drd-e-Dil diya aur liya nahikartay,Ye muhabbat ka rishta sirf tum say hay jana,Warna itni SMS hum kiya nahi kartay.Aik mundar mein jo bhi buri niyat wala jata tha ghayab ho jata,*John Ibraham giya woh ghayab,amitabh giya ghayab,Shah Rukh giya woh bhi ghayab, Bhipasha Bhasoo gaei BHAGWAN ghayab..Sunehri dhoop barsat kay baad,Thori si hansi har baat kay baad,Is tarah ho mubarak aap ko 2006,2005 kay baad,Wish you happy new year 2005 kay baad..If merrige are made in heaven,then what's made in hell..ANSWER:The day after marrige..Dosati karo college wali say,Piyar karo office wali say,ankh lara O sali say,Love karo dil wali say maar khao Ghar wali say..Zindagi ki rahoon main Jo tumhain gham milain gay,Mere Hosaloon say kam milain gayJab khud ko tanha pa O kabhi,Qasam aap ki bas yaad karna aur samnay hum milain gay.Dil k zakhm zuban par Laya nahi Karte Hum Apni Aankhoon se ansoo bahaya nahin karte Zakhm dil kay kitnay hi gehre kion na hoon Hum Apne Hontoon se muskurahat hataya nahi karteRelationship is like a garden, It’s beautiful when watered with luv, lungs, tears n cheers. But it dries up if left untouched. Keep in Touch. bewafa se kabhi payar nahi hota....marne wale ka intzaar nahi hota......dosti dekh kar karna,zamane mein......... har insaan meri tarah SINCERE,SWEET aur SMART nahi hota..........Love is like playing the piano. First you must learn to play by the rules, then you must forget the rules and play from your heart."Pyar mein kisi ne Dhoka to kisine kasam khayi hai Hum wo mazloom hai jisne sirf maar khayi haiLogoon nay apna hunar dekhaya bhee bohat hai Ja ja kar main nay manaya bhee bohat hai Sach pochoo too piyara bhee bohat lagta hai dil ko Wo shks jis nay dil ko dukhaya bhee bohat haiEhsas dilaya hai too milta hee nahee Ajnabi tha too roz mila karta tha Ab mari har bat kay wo maani pochay Jo mari soch ki tahrir likha karta tha.Chand Taroon ka noor tum par barsay,Har koi teri chahat ko tarsay,Tumhain zindagi mein milain itni khushiyan,Keh tu aik gham panay ko tarsay..Kiss is key of love,Love is lock of marriage,Marriage is box of children,Children are problem of PAKISTAN,So stop kissing and save PAKISTAnNews for you,Rent free,Occumudation free,khana,pena rehna Everythindg is free,for more details just dial 15Zindagi bayhaal hay,Sur hay na taal hay,Kiya aap ki SMS factory main Hartaal hay,Aik SMS tu bhaijo yeh mere mobile ki zindagi ka sawal hay..Jahan zindagi wahan aish,Jahan aish wahan khushi,Jahan khushi wahan piyar,Jahan piyar wahan manzil,Jahan manzil wahan tum,Sirf TUM..Phool khushboo kay li ay,Piyar nibhanay kay li ay,Ankh-e-dil churanay kay li ay aur ye SMS meri yaad dilanay kay li ay..Ji chahata hay keh yeh zindagi teray naam kar doon.Apni har subah,Har shaam teray naam kar doon,Agar tum mujhay mil ja ay is piyar kay bandhan mein,Main apnihar raat teray naam kar doon..Maha aur Nazia ka tujh pay NOOR barsay,Har koi teray sath soonay ko tarsay,Teri zindagi main aa ain itni larkiyan keh tu aik mint bhi shalwar pehnanay ko tarsay..Aap jaisay dosat humain kuchh khasas lagtay hain,Hum aap say kuchh Aas rakhtay hain,Na janay kab Aa ja ay aap ka SMS; Is li ay mobile apnay dil kay pass rakhtay hain..Your smile is like a sevenUP Style zara Hat kay,Your voice is like a Roh-Afaz Rahat-e-Jaan,Your friendship is like a coke Maza zindagi ka,Your care is like Pepsi yeh dil mangay more.I am seven inches long,I have hair at my base,when I move in and out in motion,a white fluid is formed,Gusse who am I?.... .... ....You..Durty mind ..I am your ToothBursh..Jahan dosati wahan piyar,Jahan Piyar wahan Muhabbat,Jahan Muhabbat wahan ishq,jahan ishq wahan judai,Jahan judai wahan dard,Jahan dard wahan Do goli Dispreen..Hum woh nahi jo tumhain gham main chhor dain,Hum woh nahi jo tum say naata toor dain,Hum tu tera woh piyar hain jo agar teri sansain ruk ja ain tu apni sansain choor dain..Ishq ko ishq samjho tu ishq karo,dard ko dard samjho tu muhabbat karo,waday ko wada samjho to pora karo,Aur hum ko apna samjho tu SMS karo..Jab tum hanstay ho tu lagta hay keh insan pehlay monkey tha,Dekho gusay na hona,Keh jab tum ghusay hotay ho to lagta hay keh aap Monkey hoo..Eyes to look at U,hands 2 pray 4 U,mins 2 care 4 U,heart 2 miss U,lips 2 kiss U & legs @ kick U,If you ever forgot..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home